Дистанційний формат організації освітнього процесу

      Дистанційний освітній процес у 2023-2024 навчальному році буде відбуватися в синхронному та асинхронному форматах.
Синхронний - це онлайн заняття вихователів раз на тиждень. Асинхронний - вихователь, керівник гуртка хореографії  записує відеозаняття та передає його батькам для самостійного опрацювання дітьми. Якщо дитина не може самостійно опрацювати наданий матеріал, то батьки опрацьовують його разом з дитиною.
      Щодня, відповідно розкладу організації освітнього процесу, педагоги надаватимуть активності для дітей (заняття, руханки, ігри, спостереження, психологічні хвилинки). Батькам пропонується разом із дітьми переглядати матеріал у зручний для них і дітей час. За результатами переглядів відбувається зворотній зв’язок з родинами. Батьки діляться досягненнями вихованців у вигляді результатів продуктивних видів діяльності, декламування, розповідей, описів, творчих робіт. 

Через введення дії воєнного стану в Україні та запровадження дистанційної форми організації освітнього процесу проведення моніторингу якості освіти досягнень вихованців неможливо. Після відновлення роботи закладу дошкільної освіти в звичному режимі робота з проведення моніторингу якості освіти досягнень вихованців буде продовжено

Що дитина повинна вміти і знати у 2 роки

https://goodhouse.com.ua/poradi/14472-shho-ditina-povinna-vmiti-i-znati-v-2-roki-navichki-i-vminnya-skilki-povinen-vazhiti-spati-isti-piti-govoriti-i-znati-sliv-kvitiv-ditina-v-2-roki-psixologiya-zubi-rozvitok-motoriki-u-ditej-2.html

Що дитина має вміти і знати у 3 роки

https://childdevelop.com.ua/articles/develop/3261/

Що має вміти дитина у 4 роки

https://ktvm.com.ua/?p=29555

Що має вміти дитина в 5 років

https://elen.pp.ua/shho-povina-vmiti-ditina-v-5-rokiv/

Що має вміти дитина в 6 років

https://doshkolyaryk.com.ua/blog/shcho-treba-znati-i-vmiti-ditini-6-rokiv-pered-tim-yak-iti-do-shkoli

 

 


ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК


"ТВОРЧІ НАМИСТИНКИ ПЕДАГОГІВ"

У сучасній дошкільній освіті коректурні таб­лиці застосовують не лише для формування уваги і спостережливості, а й для розвитку пі­знавальних, інтелектуальних, мовленнєвих на­вичок, математичних умінь, уміння орієнтувати­ся у просторі тощо.


Щоб спритність пальчиків у дитини досягла високого рівня, потрібні постійні заняття. Саме на це і спрямовані майже всі творчі види дошкільної та молодшої шкільної діяльності.


Значення зворотного зв'язку для процесу комунікації часто недо оцінюють. Без зворотного зв'язку у відправника повідомлення відсутня будь-яка можливість дізнатися, чи відбувся процес комунікації.